Po pobraniu aplikacji z Google Play mogą pojawić się błędy z numerem, którego nawet doświadczeni użytkownicy nie mogą zrozumieć. Co mają na myśli, dowiesz się z tego artykułu.
Dziennik deszyfrowania Google Play nie ma żadnych błędów, ale programiści z XDA-Developers forum opublikowali listę wszystkich błędów i wyjaśnić, w jaki sposób mogą zostać poprawione. Proponuję zapoznać się z tym.
Błąd 491
Problem: nie można pobrać ani zaktualizować aplikacji.
Sposób naprawy: przejdź do ustawień, przejdź do sekcji „Konta”, kliknij przycisk menu i wybierz „Usuń konto”.
Następnie zrestartuj urządzenie i ponownie wprowadź swoje konto. Po tym, przejdź do ustawień, przejdź do „Aplikacje”, wybierz «Usługi Google Play”, kliknij «miejsce zarządzania», a następnie «Usuń wszystkie dane». Jeśli przycisk „Stop” jest aktywny, kliknij go na końcu.
Błąd 498
Problem: Pobieranie przerwane. Pamięć podręczna jest pełna lub w pamięci wewnętrznej jest za mało wolnego miejsca.
Jak naprawić: trzeba usunąć niepotrzebne aplikacje i pliki z pamięci wewnętrznej i pamięci podręcznej, przechodząc do „Ustawienia» → «Aplikacje” i ręcznie usunąć pamięć podręczną w kilku programach i grach.
Możesz również wyczyścić pamięć podręczną z niestandardowego odzyskiwania. Sposób instalacji można przeczytać na naszej stroniei .
Wybierz element „Wipe cache partition”, a następnie „Yes – Wipe cache”. Na koniec zrestartuj urządzenie, wybierając „Zresetuj system teraz”.
Błąd 919
Problem: Aplikacja została pomyślnie pobrana, ale się nie uruchamia.
Rozwiązanie problemu: zwolnij miejsce w pamięci wewnętrznej urządzenia, usuwając niepotrzebne aplikacje lub pliki.
Błąd 413
Problem: aplikacji nie można pobrać lub zaktualizować. Błąd występuje z powodu użycia proxy.
Rozwiązanie problemu: przejdź do ustawień, otwórz menu „Aplikacje”, wybierz „Usługi Google Play”, kliknij „Zarządzaj”, a następnie „Usuń wszystkie dane”. Jeśli przycisk „Stop” jest aktywny, kliknij go na końcu.
Zrób to samo z aplikacją Sklep Play. Ponadto wyczyść pamięć podręczną przeglądarki.
Błąd 923
Problem: Pobieranie nie jest możliwe. Błąd synchronizacji konta Google lub brak pamięci podręcznej.
Rozwiązanie problemu: usuń konto Google, uruchom ponownie urządzenie i ponownie wprowadź swoje konto. Usuń niepotrzebne aplikacje i wyczyść pamięć podręczną, tak jak w przypadku błędu 491.
Błąd 921
Problem: Nie można pobrać aplikacji.
Rozwiązanie problemu: usuń pamięć podręczną Google Play, przechodząc do Ustawienia → Aplikacje. Jeśli to nie zadziałało, usuń dane aplikacji, klikając przycisk „Wyczyść dane”.
Jeśli to nie pomogło: usuń konto, zrestartuj urządzenie i zaloguj się ponownie.
Kod błędu: -11
Problem: Ten błąd występuje, gdy aplikacja jest pobierana lub aktualizowana, często podczas instalacji WhatsApp.
Rozwiązanie problemu: informacja o błędzie 11 na rynku Play jest prawie nieobecna. Tylko na angielskojęzycznym forum Google znalazłem wątek z kilkoma komunikatami, w których omawiany problem. Aby poprawić „kod błędu: -11” polecić użytkownikom korzystanie z tej samej rady, jak w przypadku sklepu Google Play na Androida nie działa w sposób opisany w naszych znanych instrukcjami . Wykonaj wszystkie pozycje w kolejności (z wyjątkiem tych związanych z aplikacją Freedom).
Błąd 403
Problem: Nie można pobrać aplikacji. Ten błąd występuje, gdy 2 konta są używane do zakupu aplikacji na jednym urządzeniu.
Rozwiązanie problemu: zostaw konto z dodatnim saldem i spróbuj ponownie kupić aplikację.
Błąd 492
Problem: nie można zainstalować aplikacji z powodu pamięci podręcznej Dalvik.
Rozwiązanie problemu: Usuń dane i pamięć podręczną usług Google Play i Google Play lub zresetuj ustawienia .
Kod błędu: -20
Ponownie, musisz wykonać twardy reset. Instrukcja na powyższym linku.
Błąd 927
Problem: nie można pobrać aplikacji, ponieważ trwa aktualizacja gry lub programu.
Rozwiązanie problemu: spróbuj ponownie za jakiś czas.
Błąd 101
Problem: Nie można pobrać niczego, ponieważ zainstalowano zbyt wiele aplikacji.
Rozwiązanie problemu: usuń niepotrzebne aplikacje.
Błąd 481
Problem: Błąd konta.
Rozwiązanie problemu: usuń konto i użyj innego.
Błąd 911
Problem: Nie można załadować aplikacji z powodu błędu 911.
Jak to naprawić: Istnieje kilka sposobów rozwiązania tego problemu:
- Usuń dane z aplikacji Google Play.
- Jeśli korzystasz z Wi-Fi, odłącz i ponownie połącz się z siecią. Przejdź do dowolnej strony internetowej, a następnie spróbuj ponownie zainstalować aplikację. Jeśli nie, problem dotyczy samej sieci Wi-Fi.
- Połącz się z inną siecią Wi-Fi.
- Wyłącz Wi-Fi i użyj połączenia mobilnego.
Błąd 919
Problem: Nie można zainstalować aplikacji.
Rozwiązanie problemu: zmień ustawienia APN .
Błąd „Nieprawidłowy plik wsadowy”
Problem: Błąd pamięci podręcznej lub pliku.
Jak to naprawić: Istnieje kilka sposobów rozwiązania tego problemu:
- Jeśli błąd wystąpił podczas aktualizacji, znajdź tę aplikację w sekcji „Aplikacje” i wyczyść pamięć podręczną.
- Pobierz plik .apk z nową wersją aplikacji (opis instalacji plików .apk znajdziesz na naszej stronie) .
- Wyczyść pamięć podręczną Google Play i Google Sevices Framework.
- Usuń swoje konto Google, zrestartuj urządzenie i zaloguj się ponownie.
W Google Play nadal występuje wiele różnych błędów, ale ich korekta nie różni się od powyższego. Czasami może dojść do zwykłego wyczyszczenia pamięci podręcznej, ponownego uruchomienia urządzenia lub usunięcia konta, a czasami konieczne jest użycie wszystkich wskazówek z tego podręcznika.